طرح برند سازی جایگاه های عرضه سوخت، با هدف کاهش تصدی گری بخش دولتی است



به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی در جلسه گردهمایی تبیین سیاست های راهبردی اجرای طرح برندینگ در منطقه کردستان افزود: اجرای طرح برند در راستای سیاست های اقتصادی کلان کشور، با هدف چابک سازی شرکت ملی پخش و استفاده از توانایی بخش خصوصی و اجرای اصل 44 است.
وی با اشاره به چارچوب کلی اجرای برندسازی، وظایف حاکمیتی در تحقق برند، هدف از برگزاری این گردهمایی را آشنایی مالکان مجاری عرضه سوخت و شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی با مدیران عامل شرکت های صاحب نشان(برند) و فرهنگ سازی برای اجرای این طرح کلان در استان عنوان کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: با تشکیل شرکت های برند، هیچ گونه نگرانی در مورد نحوه فعالیت و سیستم تامین و توزیع فرآورده های نفتی برای مالکان جایگاه های عرضه و رانندگان نفتکش وجود ندارد.
یاسمی با بیان اینکه با اجرای این طرح حق و حقوق هیچ کدام از مالکان جایگاه های عرضه و رانندگان نفتکش ضایع نخواهد شد، تاکید کرد: شرکت های برند موظف هستند تمامی تعرفه های حمل و نقل را بر اساس تعرفه های مشخص شده توسط شرکت ملی پخش پرداخت کنند.
وی ضمن تقدیر از جایگاه داران استان برای سوخت رسانی مطلوب در نیمه اول امسال، از آنان خواست با همدلی و همکاری در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن اصل 44، با استقبال از طرح برندینگ نسبت به ایجاد شرکت های صاحب صلاحیت (برند ) اقدام کنند.
در ادامه این گردهمایی، نمایندگان و مدیران عامل هر یک از شرکت های صاحب نشان(برند)، ضمن معرفی شرکت های برند مجموعه خود، نظرات و راهکارهایی را برای اجرای طرح برندسازی در استان کردستان ارائه کردند.
سپس اعضا اتحادیه جایگاه داران استان به بیان مسائل و مشکلات اجرای این طرح از نگاه مالکان جایگاه های عرضه سوخت پرداختند که مسئولان منطقه نیز ضمن پاسخ به ابهامات و پرسش های آنان، به بیان مسائل و ارائه راهکارهایی در جهت هر چه بهتر اجرا شدن طرح برند پرداختند.
هم اکنون در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG وجود دارد.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108



انتهای پیام /*










شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید